Spelarpresentation # 2

Är dagen till ära vårat födelsedagsbarn  Jennie Johansson



Fullständiga namn:  Eva Jennie Kristina Johansson
Favoritmåltid:
 Gröt funkar alltid.
Viktigaste material innan match?:
Hårband
Vad kör du på för målgest?
  Gör sällan mål...gester. 
Favoritlåt?
 Att ladda till innan match, Kickstart my heart - Mötley Crew, annars R&B.
Motto?
 Sluta gnäll och var snäll
Äter gärna? Indiskt
Bästa idrottminne? Passningen till Linda på en av torsdagsträningarna förra året.
Största idrottsförebild?
  Typ personer som Anja Pärson, envisa och målmedvetna.
Dina starka sidor som spelare?  Tjurig.
Vet ju att du fyller år idag hur firar du det? Med innebandyträning såklart!  

Sen lite vem i laget
..är mest fåfäng?  Hmm, kan det kanske vara Hanna? 
..springer snabbast? 
 Stephanie ligger bra till, annars verkar Anna Bodin(?) vara riktigt rapp.
..har sjukast humor? 
 Marie, utan tvekan.
..är äckligast? 
 Celina eller Bodde, dom pratar alltid snusk i omklädningsrummet. 
..skjuter hårdast?
  Stephanie     
..vinner utvisningsligan i år? 
Josefin -tackla-över-sargen- Ström 
..är onyttigast? 
 IDA!!!  
..vem är snyggast i herrlaget? 
 Nån av 18-åringarna.   
..vinner skytteligen iår? 
Celina 
.. vinner assistligan i år
? Hanna
..överraskar i år? 
 Jennie Johansson!!!  

Fem snabba:
Träning eller soffan?  Träning 
Peter Forsberg eller Sidney Crosby
 ?  Foppa 
stenhårt men utanför eller strumprullare i mål? 
 Strumprullare. Alla mål räknas! 
Hemmakväll eller bortamatch? Hemmamatch, alltid skönt att vakna i sin egen säng. 
Modo eller Timrå:
  Pest eller kolera. Väljer väl Modo för husfridens skull.   

och med dom orden sagda så vill jag inte bara se ut som jennie när jag är 31, jag vill även vara som henne

Kommentarer
Postat av: Sara

haha wtf, även att BÅDE Celina och Jennie tycker att JAG är äckligast! Vad har jag gjort för att förtjäna det?! Är ju bara ärlig :P

Förövrigt heter min kära syster inte längre Bodin, men det är skitsamma. Mycket bättre efternamn ändå :D

2010-09-16 @ 15:44:56
Postat av: Jennie

Sara: Jo, det är därför jag skrev ett frågetecken efter hennes namn. :S Hoppas hon inte manglar mig ikväll nu bara...

2010-09-16 @ 17:46:26
URL: http://slemolga.wordpress.com/
Postat av: Angelica

Härligt Jennie :)

2010-09-16 @ 22:24:56
Postat av: Sara

Näe, men nu måste du banne mig uppdatera! ;)

2010-09-19 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0