Spelarpresentation # 3

Och den tredje ut är Marie Swedin



Fullständiga namn:
Ingrid Marie (som äpplet) Svedin
Favoritmåltid: Tacos eller det som mormor lagar!
Viktigaste material innan match?:
Hårspännen
Vad kör du på för målgest? Ler lite glatt och springer till laget och gör MASSOR med high fives!
Favoritlåt? Just nu... "I wanna be a billionaire" för det vill jag verkligen....so fucking bad!!!!
Motto? "Hakuna Matata"
Äter gärna?
En riktigt kladdig kladdkaka med vispgrädde!
Bästa idrottminne? Fjolårets halva innebandysäsong.
Största idrottsförebild?
Foppa förmodligen!!! Grymt bra spelare, ödmjuk, generös och ger ALDRIG upp!
dina starka sidor som spelare? Springer ganska mycket och är i vägen för motståndarna.
Du fyller ju snart något stort hur hade du tänkt att fira de? Det blir traditionellt födelsedagsfika för familjen och lite festligheter för mina goda vänner.
 
Sen lite vem i laget
..är mest fåfäng?
Hanna kanske?
..springer snabbast? Stefanie gissar jag på.
..är klantigast? Är väl jag själv
..skjuter hårdast? Hanna eller Anna
..vinner utvisningsligan i år? Josefin eftersom hon är en rörlig vägg
.. har bäst humor? Gamlingarna....de förstår mig...oftast...
 ..vem är snyggast i herrlaget? Jonas Svanberg
..vinner skytteligen iår? Anna
.. vinner assistligan i år? Hanna
..överraskar i år? Billa (med att bjuda på fika!)

Fem snabba:
Träning eller soffan?
Träning
Peter Forsberg eller Sidney Crosby? FOPPA
stenhårt men utanför eller strumprullare i mål?  Strumprullare (min specialitet).
Hemmakväll eller bortamatch? Hemmakväll
Modo eller Timrå: MODO

Då tackar vi Marie för det. Och för dom det uppstår lite oklarheter för kan jag meddela att dom s.k "gamlingarna" innefattar en grupp på cirkus 6 st som har fyllt eller fyller 30 väldigt snart.
Sen kan vi även se att Marie verkar ha en fling på sin bästa kompis kille Jonas Svanberg, har aldrig ordspråket  "Förbjuden frukt" passat dig i smaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0