viktig info angående overallerna

Nu har overallerna kommit och samtliga måste ha betalat, innan dom kan hämtas ut för tryck!
Pengarna betalas in denna vecka till Jonny. ( De skulle vara skönt om vi fick dom innan jul)

Vind - 500
Mjuk - 450

Dom som har siffer strl får 50 kr billigare..
(Typ jag och Celina, det finns fördelar med att vara liten med)

Bjuder på en gammal goding.
För många herrans år sedan i Huddik
-Lagets 18 åringar snackar om att dom ska på krogen

Jag säger: Jag ska också på krogen
Marie Falk säger: Ida vilken krog går du på, Mini krogen eller??

hahahaha

Kommentarer
Postat av: Natta

Detta var verkligen skitkul! Både skämtet men framförallt din min ida när Marie sagt det. :)

2009-11-17 @ 17:58:54
Postat av: Marie

HAhahahahaha! Här sitter jag och datanördar lite grann, inser att ni har en egen blogg och slöläser lite när jag plötsligt ser mitt namn poppa upp på skärmen! Och sen fick jag mig ett asgarv! (inte okej att garva åt sig själv, men jag garvade mest åt minnet av din min ida!) :D haha! Du är bra liten du! :P Ha de fint allihopa! STOR KRAM

2009-11-25 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0