gästbloggarn is in town

eftersom bloggerskan verkar ha fullt upp hoppar gästbloggarn in för andra gången för att samtidigt meddela att JAG ÄR I HÄRNÖSAND över helgen och kommer stötta er i kvällens derby mot Sollefteå! En fågel viskade att det var en jämn match i Övik sist och att den slutade oavgjort (rätta mig om jag har fel).

Jag vet själv vilken presigematch det är som väntar och kanske den viktigaste "måste vinna matchen" på säsongen. Jag vet även att det brukar vara vi som drar det längsta strået och tar med oss tre poäng så jag hoppas att det kommer bli så även denna gång.
Lite gamla resultat:
080307 Sollefteå - IBC Hernösand 2-3
080309 IBC Hernösand - Sollefteå 8-4



Keep up the good work, ni kommer ha mitt fulla stöd från läktaren!

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter bra Linnet :)

2010-11-12 @ 17:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0