Bjuder på dålig humor i brist på annat.

Igår hade vi fysträning och mitt i allt får jag mig ett gott skratt.
Det var under cirkelträningen som Pia upptäcker en autograf bak på Annas tröja och följande dialog uppstår:

Pia: Anna vems autograf har du bak på tröjan?
Anna: Ljungberg
Pia: Åhhh  vad kul , Fredrik Ljungberg tycker du att han är snygg eller?
Anna: Det är Hanna Ljungberg

Helt sjukt hur lätt road man är under en fysträning.

På tal om det här får ni årets skämt (som på riktigt är kul)
Vilket djur förknippar man med hur en mopen låter???.........................örn örn örn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Känns väldigt bra att fotbollsspelarna är tillbaka också! Full fart resten av veckan och sen ser jag fram emot våra första 3 poäng på söndag! :) Go girls!

2010-09-28 @ 15:19:48
URL: http://slemolga.wordpress.com/
Postat av: Sara

Uppdatering kanske? :)

2010-10-05 @ 14:28:32
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag röstar också för en uppdatering ;)

2010-10-25 @ 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0