Gästbloggarn

Måste börja med att ge cred till Ida för fantastiskt bra jobb med bloggen - I'm impressed!

Det här är alltså er förra kapten, Linnea, som talar. Kände lite saknad och fick lov att gå in och gästblogga lite.
Jag har som ni vet, kanske inte alla, flyttat till Umeå för att börja studera. Jag läser Civilekonom med inriktning Handel och Logistik och det är riktigt roligt, jag trivs otroligt bra!

Självklart saknar jag innebandyn, IBC och alla fina lagkamrater. Jag kommer följa varje steg den kommande säsongen (om jag missar något är jag helt säker på att min far uppdaterar mig) och kommer förhoppningsvis även hinna se någon match innan jul (ska tajma in en hemresa efter en hemmamatch). Skulle därför önska ett spelschema för den kommande säsongen, vet att jag kan kolla upp det själv men det är inte samma grej.

Aja, jag önskar er ALL lycka. Jag vet att ni kommer rocka!

PUSS PÅ ER!




Kommentarer
Postat av: Pia

Gulligt inlägg Linnet! GL med plugget :)

2010-09-24 @ 00:21:00
Postat av: Angelica

Hoppas Umeåborna är snälla med dig, hörde talas om att du skulle börja spela med City! :) Syrran har spelat där förut, Lycka till :)

2010-09-27 @ 15:19:57
Postat av: lucke

Tjenare, göres ikväll då? :P

2010-09-27 @ 15:45:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0