Tillbaka!

Nu är jag tillbaka och ska försöka sparka liv på den här bloggen igen jag har många nya idéer som jag ska försöka genomföra lite senare, men från början börjar jag berätta lite kort om läget i laget just nu.

Nu går vi mot säsongen 10/11 och det blir div 2 spel i år igen. Spelprogram hittar ni här :http://www.innebandy.se/Templates/IDA/Fixtures.aspx?PageId=60750&CompetitionID=9913&epslanguage=SV

Här följer lite kort om vad som är nytt i laget.

Träningsduon består av Jonny Thörnberg Huvudtränare, Anders Billström tränare och Micke Keeper allt i allo.
Det dök också upp några nya ansikten i slutet av föra säsongen som heter Malin Wallin, Marie SwedinAlexandra Dudde Nilsson och Angelica Larsson
Förluster för i år är Helen Åslund som väntar sitt andra barn och vi önskar henne all lycka i världen.
Sen förlorade vi också våran ståra ledare och lagkapten i laget Linnea Olsson som studerar på annan ort.

Det var allt för denna gång!



Kommentarer
Postat av: Sara

Nu får du banne mig se till att uppdatera ordentligt ;)

2010-09-10 @ 17:59:09
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh jag saknar er!! Men kommer såklart följa bloggen, matcherna osv.. och kanske kommer in och gästbloggar snart, vem vet ;) Lycka till iaf!

2010-09-12 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0