Spelarpresentation #1

Spelarpresentationer är något nytt jag kommer börja med på bloggen, där jag kommer intervjuva och ställa frågor till olika spelare..
Och först ut är ingen mindre än Celina Thörnberg



Fullständiga namn:  Celina Tyra Thörnberg
Favoritmåltid: Korv o stuvade makaroner
Viktigaste material innan match: Banan
Vad kör du på för målgest? Jag kastar klubban i backen och skriker att krysset alltid är ledigt
Favoritlåt? I en rosa helikopter
Äter gärna: Mat
Dina starka sidor som spelare? Envis
Du är ju tränarens dotter vad har du för fördelar respektive nackdelar med att vara det: Haha, att många i laget tror att jag har sten koll på allt, fördelar är väl att det blir  mycket snack utanför planen.

Sen lite vem i laget
..är mest fåfäng?  Pia
..springer snabbast? Stephanie
..har sjukast humor? Sara o jag ;)
..är äckligast?  Sara, jag o ida.
..skjuter hårdast? Stephanie kanske
..vinner utvisningsligan i år?  Jossi eller jag
..är onyttigast?  Ida
..vem är snyggast i herrlaget? piiiip 
..vinner skytteligen iår? Marie eller Stephanie
.. vinner assistligan i år? Hanna
..överraskar i år?  Malin

Fem snabba
Träning eller soffan?  Träning
Peter Forsberg eller Sidney Crosby Foppa
stenhårt men utanför eller strumprullare i mål?  strumprullare i mål
Hemmakväll eller bortamatch? bortamatch
Modo eller Timrå: MODO

Då tackar vi Celina för hennes värdefulla tid imorgon kommer en ny spelare.


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha :) Krysset är ledigt, inspiration från Övik kanske :D

2010-09-15 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0